Kobieta tworzy na biurku katalog produktu
Porady

Co powinien zawierać katalog produktu?

Katalogi produktowe są doskonałym sposobem dla firm na zaprezentowanie swoich produktów i usług. Jednym z najważniejszych aspektów w tworzeniu efektywnego katalogu jest wysokiej jakości fotografia – jest niezbędne, jeśli chcesz pokazać klientom, co oferujesz. Opisy produktów powinny zawierać zwięzłe informacje na temat każdego przedmiotu lub usługi, aby ludzie wiedzieli dokładnie, co otrzymują. W końcu bez względu na to, ile zdjęć zostało zrobionych, zawsze dobrze jest przejść do słowa pisanego, które opisuje wszystko wystarczająco jasno. Wspomnij też o produkcji, jeśli tworzysz towar, nie usługę.

Katalog jest jednym z najważniejszych materiałów promocyjnych dla firmy. Dostarcza on szczegółowych informacji o niej potencjalnym klientom poprzez zdjęcia, kolory i symbole, które są używane przy projektowaniu tego typu materiałów marketingowych, a także o tym, jakie wartości wyróżniają ją spośród konkurencji. Te czynniki, które mogą skłonić kogoś, kto rozważa złożenie zamówienia, do wyboru twojej firmy zamiast innych marek. Katalog powinien przyciągać wzrok, ale także być przejrzysty i przekazywać wszystkie potrzebne informacje! Dlaczego ta forma może być dla nas tak ważna? Gdzie zlecić druk katalogów? Przeczytasz więcej w naszym artykule!

 

Co powinien zawierać katalog produktu?

Katalogi produktowe są doskonałym sposobem dla firm na zaprezentowanie swoich produktów i usług. Jednym z najważniejszych aspektów w tworzeniu efektywnego katalogu jest wysokiej jakości fotografia – jest niezbędne, jeśli chcesz pokazać klientom, co oferujesz. Opisy produktów powinny zawierać zwięzłe informacje na temat każdego przedmiotu lub usługi, aby ludzie wiedzieli dokładnie, co otrzymują. W końcu bez względu na to, ile zdjęć zostało zrobionych, zawsze dobrze jest przejść do słowa pisanego, które opisuje wszystko wystarczająco jasno. Wspomnij też o produkcji, jeśli tworzysz towar, nie usługę.

Dlaczego warto wydrukować katalogi?

Estetyczny katalog firmowy z wysokiej jakości papierem i luksusowym wyglądem może pomóc twojej marce się wyróżnić. Klient, który otrzyma jeden z nich, zapamięta logo na pierwszej stronie, co sprawi, że chętniej dokona u ciebie zakupów w przyszłości, a nawet poleci cię innym! Ten element promocyjny podkreśla również prestiż i profesjonalizm, co wzbudza zaufanie wśród potencjalnych klientów.

Druk katalogów – od czego zacząć? 

Jeśli zdecydujesz się na druk katalogów, od czego powinieneś zacząć? Katalogi reklamowe to ważna decyzja. Warto zastanowić się najpierw, co mają zawierać – należy pomyśleć o treści, grafice, rozmieszczeniu elementów na stronach etc. Wybory warto skonsultować z drukarnią. Rozmiary katalogów mogą być różne, w zależności od przeznaczenia: od bardzo małych do noszenia przy sobie, które będą miały klejoną oprawę, po duże książki w twardej oprawie – wyglądają bardziej efektownie, ale zajmują więcej czasu i nie są tak wygodne, więc warto się zastanowić, czy to odpowiada naszym potrzebom promocyjnym. Drukarnia pomoże nam także w wyborze odpowiedniego papieru i okładki – mamy wiele możliwości.

Drukowane katalogi mogą być świetnym materiałem reklamowym twojej firmy. Warto włączyć je do swojej oferty.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.