Integracja Allegro – jaki są możliwości ErpBox?
Allegro to prawdziwy gigant na polskim rynku sprzedaży internetowej. Zdecydowana większość przedsiębiorców decyduje się uczynić z tego portalu swój drugi co do wielkości kanał sprzedaży, głównie z uwagi na niskie koszty jego utworzenia oraz stosunkowo szerokie zasięgi, które pozwalają szybko dotrzeć do nowych e-klientów. ErpBox, jako przodujące oprogramowanie dla firm, jest w pełni dostosowany do Allegro, pozwalając na efektywne zintegrowanie z założonym tam kontem.
Dedykowane API dla integracji z Allegro – dlaczego warto postawić na ErpBox?
Głównym autem, jakim wyróżnia się program do obsługi Allegro ErpBox, jest szeroki zakres opcji, jakie oferuje korzystającym z niego użytkownikom. W miarę z rozwojem działalności na tym portalu ilość formalności w postaci e-mailów, rachunków potwierdzeń wysyłek i płatności może okazać się przytłaczająca, a szczególnie wtedy, gdy kanał obsługuje się samodzielnie. W celu efektywnego zautomatyzowania tych czynności warto posłużyć się stosowną platformą, która umożliwi obsługę tych rutynowych, a często jednocześnie skomplikowanych procesów.
Z pomocą przychodzi tu właśnie ErpBox, dzięki któremu wszystkie zamówienia z Allegro trafiają także na stronę domową sprzedawcy, skutecznie integrując ich działanie. Platforma ta pozwala na wgląd w sprzedaż oraz stan zamówień, ograniczając ryzyko pomyłek. Wszystkie informacje zgromadzone są w jednym miejscu, dlatego nie trzeba przeglądać tysięcy zamówień na stronie Allegro lub skrzynce e-mail. ErpBox umożliwia dostęp do tych informacji w zaledwie kilka sekund – wystarczy skorzystać z prostej w obsłudze wyszukiwarki.
Rzecz jasna, ErpBox, jako przodujący program do obsługi Allegro, pozwala również na wiele innych funkcji. Do rozwiązań tych wlicza się:
• Manager Allegro
• obsługa wszystkich zamówień z Allegro oraz ich pobieranie
• automatyczna aktualizacja statusu zamówienia
• czytelne filtrowanie zamówień
• łatwy dostęp do wszystkich informacji
• dane dotyczące rozliczonych zamówień
• automatyczne druki listów przewozowych
• pobieranie danych wysyłkowych na bazie formularzy pozakupowych
• dane o płatnościach Allegro
• automatyczne przypisywanie kurierów z Allegro do wysyłki ErpBox
• dostęp do szczegółowych logów zamówienia
• możliwość wysyłania wiadomości e-maila do Klienta z widoku zamówienia
• i wiele więcej!
Program do obsługi Allegro ErpBox a oferty w Rest API Allegro
Usługi WebAPI są w Allegro stopniowo wygaszane, dlatego, aby nadążyć za tymi zmianami, warto postawić na ErpBox, który pozwoli na łatwe przestawienie się sprzedawcom, którzy korzystali z tej wersji API. Manager Allegro w ErpBox pozwala na wygodne zarządzanie ofertami zgodnie z nowymi standardami wprowadzonymi przez RestAPI, pozwalając dodatkowo na obsługę:
• cenników dostawy ustawionych w Allegro
• opcji promowania „pakiet promowania: wyróżnienie, podświetlenie i pogrubienie oferty”
• pól zakresowych
Rozbudowa i aktualizacja funkcjonalności Managera Allegro obejmuje także wiele nowych opcji, dlatego warto bliżej zapoznać się z jego możliwościami i skorzystać z ciągłych, dynamicznych aktualizacji tej platformy!
Jeden komentarz
Martin
Genialny artykuł!